Subscribe Us

Breaking

add2

add1

Wednesday 14 September 2022

مشکل وقت کے لیے 15 بائبل کی آیات

 مشکل وقت کے لیے 15 بائبل کی آیات


ان دنوں بہت ساری پریشان کن چیزیں سرخیوں پر قابض ہیں، ان کے گرد اپنا سر لپیٹنا مشکل ہوسکتا ہے۔ دیوانگی کب ختم ہوگی؟

بائبل کے زمانے میں رہنے والے لوگ مظالم کے لیے کوئی اجنبی نہیں تھے۔ لیکن بہت سے لوگ خُدا کے کردار سے بھی اچھی طرح واقف تھے—ایک محبت کرنے والا، حفاظت کرنے والا باپ اپنے لوگوں کو تسلی دینے کے لیے جلدی کرتا ہے۔ اس نے انہیں تب تسلی دی اور اب ہمیں تسلی دی ہے۔
کلام کے ان اقتباسات میں ڈوبنے کے لیے چند لمحے نکالیں اور انہیں آنے والے دنوں میں آپ کو برقرار رکھنے
دیں

"رب میرا نور اور میری نجات ہے۔ میں کس سے ڈروں؟ رب میری زندگی کا قلعہ ہے۔ میں کس سے ڈروں؟"
—زبور 27:1

"یہ رب ہے جو تمہارے آگے آگے جاتا ہے۔ وہ تمہارے ساتھ رہے گا۔ وہ تمہیں نہیں چھوڑے گا اور نہ ہی تمہیں چھوڑے گا۔ مت ڈرو اور نہ گھبراؤ۔"
—استثنا 31:8

"اگرچہ میں موت کے سائے کی وادی میں سے گزرتا ہوں، میں کسی برائی سے نہیں ڈروں گا، کیونکہ آپ میرے ساتھ ہیں۔ آپ کی لاٹھی اور آپ کی لاٹھی، وہ مجھے تسلی دیتے ہیں۔"
—زبور ۲۳:۴

"وہ ذلیل لوگوں کو اونچا کرتا ہے، اور ماتم کرنے والوں کو سلامتی کی طرف اٹھا لیا جاتا ہے۔"
—ایوب 5:11

"رب کی ثابت قدم محبت کبھی ختم نہیں ہوتی۔ اس کی رحمت کبھی ختم نہیں ہوتی۔ وہ ہر صبح نئے ہوتے ہیں۔ تیری وفاداری بڑی ہے۔"
—نوحہ 3:22-23

"امن میں آپ کے ساتھ چھوڑتا ہوں؛ میرا سکون میں تمہیں دیتا ہوں۔ نہیں جیسا کہ دنیا دیتی ہے میں تمہیں دیتا ہوں۔ آپ کے دل پریشان نہ ہوں، نہ وہ خوفزدہ ہوں۔"
—یوحنا 14:27

"خدا ہماری پناہ اور طاقت ہے، مصیبت میں ایک بہت ہی حاضر مدد ہے۔"
—زبور 46:1
"مبارک ہو ہمارے خداوند یسوع مسیح کے خدا اور باپ کی، رحمتوں کا باپ اور ہر طرح کی تسلی کا خدا۔"
—2 کرنتھیوں 1:3

"تیری ثابت محبت مجھے تسلی دے تیرے خادم سے تیرے وعدے کے مطابق۔"
—زبور 119:76

’’میں نے تم سے یہ باتیں کہی ہیں تاکہ تم مجھ میں سکون پاؤ۔ دنیا میں تم پر مصیبت آئے گی۔ لیکن دل رکھو میں نے دنیا پر قابو پالیا ہے۔"
—یوحنا ۱۶:۳۳

"اگر میں کہوں، 'یقیناً اندھیرا مجھے ڈھانپ لے گا، اور میرے ارد گرد روشنی رات ہو گی،' تو اندھیرا بھی تمہارے لیے اندھیرا نہیں ہے۔
’’میں نے تم سے یہ باتیں کہی ہیں تاکہ تم مجھ میں سکون پاؤ۔ دنیا میں تم پر مصیبت آئے گی۔ لیکن دل رکھو میں نے دنیا پر قابو پالیا ہے۔"
—یوحنا ۱۶:۳۳

"اگر میں کہوں، 'یقیناً اندھیرا مجھے ڈھانپ لے گا، اور میرے ارد گرد روشنی رات ہو گی،' تو اندھیرا بھی تمہارے لیے اندھیرا نہیں ہے۔ رات دن کی طرح روشن ہے، کیونکہ اندھیرا تمہارے ساتھ روشنی ہے۔"
—زبور 139:11-12
اے آسمان، خوشی سے گاؤ اور اے زمین، خوشی سے گاؤ۔ اے پہاڑو، گانا گاؤ! کیونکہ خُداوند نے اپنے لوگوں کو تسلی دی ہے اور اپنے مصیبت زدوں پر رحم کرے گا۔"
—یسعیاہ 49:13

’’مبارک ہیں وہ جو ماتم کرتے ہیں، کیونکہ انہیں تسلی دی جائے گی۔‘‘
—متی 5:4

"اپنا بوجھ خداوند پر ڈالو، وہ تمہیں سنبھالے گا۔ وہ نیک لوگوں کو کبھی بھی منتقل ہونے کی اجازت نہیں دے گا۔"
—زبور 55:22
"نہیں، ان سب چیزوں میں ہم اس کے ذریعے سے زیادہ فاتح ہیں جس نے ہم سے محبت کی۔ کیونکہ مجھے یقین ہے کہ نہ موت، نہ زندگی، نہ فرشتے، نہ حکمران، نہ موجود چیزیں، نہ آنے والی چیزیں، نہ طاقتیں، نہ اونچائی، نہ گہرائی، اور نہ ہی تمام مخلوقات میں کوئی اور چیز، ہمیں خدا کی محبت سے الگ کر سکے گی۔ مسیح یسوع ہمارے خداوند۔"
—رومیوں 8:37-39
Community Verified icon

2 comments: